>

Min älskade sjukling :(

Jadå, Nova har ganska hög feber igen hon..
5 dagar sen hon blev av med skiten ^^
Har ju funderat på om öroninflamationen verkligen varit borta
eftersom jag sett, eller tyckt mig se lite saker som
tyder på att hon fortfarande har ont.
Och nu när febern är tillbaks så
känns det ännu viktigare att kolla upp..
Vet att hon har en tand på g med men hon har aldrig
ens varit dålig i magen förut när hon fått tänder.
Men men kan lika gärna bero på det ändå förståss.
Ska kolla upp det iaf!

Hade ju beställt en sista "liten" födelsedagspresent som inte hann
komma till själva dagen men så kom den i fredags
men då brydde jag mig inte om att hämta ut den, utan
tänkte vänta tills vi var själva igen.
Well Well hämtade ut den förut, och vi är mkt nöjda ;)
Diinglisar gungdjur !
Jätte mysig :)

Ska flöska ut mig i soffan,,, igen....
Längtar efter gymmet...
Postad i: Bebis<3 Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja du bra fråga, enligt mej ringer man inte ens Djurskyddet innan man sett djuret antal ggr och den verkar ensam/övergiven. Inte första gången man ser den och en timme efter att jag släppt ut han. Aningens irriteradande! och kan inte förstå hur hon inte kan ha sett han tidigare.



Meen stackars Nova då, vad våra småttingar ska behöva stå ut med. Usch :( Hoppas hon frisknar till snart.



Poolen är underbar, vilken söt sak!



Haha jaaaaag med, den 20 juni smäller det!:)

2012-05-08 @ 19:06:59
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: