>

Sent jag vet men var faktiskt tvungen.. Stolt!

Vääldigt sent inlägg.
Dock ett planerat sådant, fast skulle göra det tidigare
men har suttit fast mellan tvn, FB och mkt god glass.

Hade massor att blogga om som handlar om min
underbara dotter och kände att det inte riktigt fick plats i
förra och därav tillkommer detta inlägget, om än lite sent.
Men men vad gör det, det är faktiskt fredag ;)

Blev så stolt över min lilla tjej idag, hon tog sina första
ordentliga steg förut !
Visst har hon tagit några förut men detta var
på riktigt, hon gjorde det helt medvetet :)
Man kan inte annat än att vara stolt över
denna lilla vackraste varelse som är min, bara min dotter ♥

Var på 1-års kontroll igår men eftersom
hon nyss haft feber så fick hon inget vaccin.
Men fick en ny tid om 2 veckor:)


Hoppas hon får vara frisk !
Har varit ganska busig idag
men maten funkar inte alls..
Får i henne ersättning iaf men hon behöver mer
mkt mer näring.
Hon har nog gått ner över 1 kg under tiden hon varit sjuk
och nu efter.
Vägde bara 8600 g igår:(
Hon vägde 8100 g när hon var 6 eller 7 månader ^^
Visst hon är liten i sig och hennes kurva ligger snäppet under
det strecket men så lite som hon väger nu ska hon inte göra.
Men men bvc sa att det inte var nån fara eftersom hon
busar och är nyfiken och allert på sin omgivning.
Blir en extra vägning iaf när vi ska dit och vaccinera henne.


Älskar min tjej mest av allt !
♥Nova Anna Lundkvist Mattsson♥


Sov gott nu !
Det ska jag göra ;)
Postad i: Bebis<3 Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: