>

Snygg snygg nöjd!

Har varit i K-stad idag på medicinupdate.
Fast jag slutade ju äta den för några dagar sen
pga. alla biverkningar plus att jag kände att
det inte var rätt medicin.
Men men snygga sjuksköterska(manlig) skulle prata med läkaren
när hon kommer tillbaks från USA om att prova nån annan
istället.
Plus att duktiga jag sa ifrån om att jag ville
börja hos psykolog igen.
Skulle få börja med en kurator som finns på samma
ställe som det andra,
så skulle vi se sen om det behövs psykolog eller om det
räcker med henne.
Många + till mig !!

Som vanligt när jag är i K-stad så
måste jag ju gå och kika lite på stan eller rättare
sagt i affärer ;)
Och äntligen är årets bikini inhandlad :)
Är riktigt nöjd !!
Brukar spara bikinin från året före, om jag varit nöjd med den och
självklart om den är i fint skick.
Så köper jag en ny varje år och varvar med dom gammla jag har :)
Är ganska nöjd med min lilla samling som jag börjar få :)
Kankse kan visa nån dag ;)
Just det, den egentliga anledningen till H&M besöket var
concealern ;)

Har ett annat problem som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med..
Vill ljusa upp mitt hår lite nu till sommaren,
tycker det känns fräschare och så slippe man hålla
på och färga det hela tiden.
Men som sagt vet inte hur jag ska gå till väga..
Egentligen skulle en tur till frissan vara lösningen men
plånboken tillåter nog inte rikigt det :(
Så funderar på om man kan köpa avfärgning nånstans
och sen slänga i nån ljus ljus fin brun eller dyl .
Ja vi får se..
Återkommer nog till detta..


Ha en toppen helj !
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: