>

Älskade♥

 
Håller på att stressa som en tok för att 
hinna fixa mig färdigt.
Ska snart ta bussen till K-stad.
 
Lämnade Nova på dagis förut.
Var för första gången riktigt jobbigt.
Hon har varit kramig hela morgonen.
Och när jag skulle gå från dagis så kom hon springandes 
för att krama mig och satt med henne en stund 
och sen när jag skulle gå så vinkade vi hej då och ena personalen 
grejade och pratade med henne
och så då passade jag på att gå.
Men sen när jag hade kommit en bit så vände jag mig om 
och då såg jag den där röda lilla mössan stå
vid staketet och kolla..
Hon stod och kollade efter mig..
Åh då hade jag sån lust att springa tillbaks och ta med
mig henne hem och bara stanna hemma och mysa
hela dagen..
 
Men plikterna kallar..
 
Mamma äslakr dig mest av allt ♥
Ha en bra dag.
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: