>

I want more i WANT more.

 
Åh, dom rear ut överkastet jag vill ha på Ellos..
För halva priset...
Buhu jag är pank... Och kontot är redan maxat
så lär inte hinna beställa innan det är slut..
uhh tråkigt...
Billigt dock;)
 
Gick igenom julsakerna igår.
Behöll det mesta men några saker hamna i en påse till 
syster(Icka) .
kan jag säga hur mkt jag längtar en gång till !? ;)
tror ingen har missat det iaf ..
 
Åh undra när ams hör av sig..
Hoppas så mkt att få gå denna utbildningen.
Ett års studier och sen fördigutbildad kock :)
Slipper csn med.
Jaja fortsätt håll tummarna för mig.
 
Ska slänga i mig en snabbkaffe och sen kila iväg till 
dagis och hämta Novafisen ♥
 
Försöker komma på vad vi ska roa oss med sen..
men vet inte ..
Vill hitta på nått men vad!?
 

Ha en mysig em!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: