>

Sitter och filurar på !?

 

Sitter och filurar på om jag ska gå upp i förådet
och rota fram julsakerna och kika igenom allt:D
Är sugen! Mkt sugen !
Ja vi får se.
 
Är en aning trött och seg.
Min kära dotter är på dagis och jag, förlåt, njuter av tystnaden.
Hon gnäller och piper konstant hela tiden när hon är hemma..
Vägrar äta eller dricka..
Stackarn är på väg att få 2 nya tänder, samtidigt,
antar att det beror på det.
Hon ville tom att jag skulle ta upp henne igen när 
jag skulle lämna henne på dagis.
Hon brukar rusa iväg och börja leka och busa direkt annars.
Men men dom pluppar väll ut till slut.
Tills dess är det bara att bita ihop.
 
Är frisk nu iaf, förkylnignen sitter i än.
 
Ha en fin dag!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: