>

Sjuk:(

Men jag hatar hela fucking jävla bloggskiten.
Skrivit ett helt inlägg, ska posta och vips så är allt borta...
Och som vanligt 9/10 ggr så funkar inte "autospar grejset".
 
 
Ni får nöja er med en snål billig kopia...
Förlåt.
 
Trodde vi skulle satsa på att bli friska nu efter feber och förkylning
men ack så fel jag hade..
Har precis hunnit bli feberfri men fick istället en säng av magsjuka..
BLÄ...
Är dte värsta som finns..
Mådde pyton igårkväll, låg på soffan i flera timmar.
Tvingade mig ner i källaren vid tolv tiden(natt) för att hänga upp tvätten jag 
tvättat tidigare på kvällen, innan jag mådde illa..
Dirket i säng eftre det, vaknade inatt och fick rusa inpå toan.
blä..
Men men sen efter det så har jag mått bra och gör fortfarande.
Trött och så men spela roll. Kunde varit värre.
 
Och nu ber jag till gud att Nova ska slippa detta.
Spyr hon så dör jag..
Hatar det mer än mkt iaf..
 
Ska plocka fram några godisar, nått att dricka och sen
slänga mig i soffan och kolla mer Gossip Girl.
LoveLoveLove.
 
Ha en mysg fredagskväll/natt.
Håller alla tummar & tår för en spyfri sådan..
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: