>

Wishlist :)

 
Önskarmig detta i julklapp ;)
Tror tyvärr inte så mkt kommer
gå i uppfyllelse men vad är en önskelista
utan drömmar ;)
 
Fin renfäll att ha framför öppnaspisen:)
 
4 st fina lampor till alla fönstren i tv-rum/vardagsrum:)
 
 
Fint överkast m. tillhörande kuddar till min säng:)
 
Eller fina prydnadskuddar till det jag redan har och till soffan.
 
Ja ni fattar nog stilen;)
 
Önskar mig mkt mkt mer.
Som tex till öppna spisen skulle jag vilja ha 
antingen massor med olika höga ljustakar i olika former och höjder.
Eller så vill jag ha nån prydnadsgrej och en massa mindre ljushållare
i brun, beige, guld, lila m.m som kan placeras ut i hela och
lysa upp prydnaden m.m :)
 
Ny mobil,inte vilken som helst utan en :
 
 
En sån här önskar jag mig med. Kankse egentligen mest av allt.
Eftersom den alltid kommer finnas kvar och innebörden betyder mest.
Tatto med Novas namn och födelsedata + nått mer fint :)
 
Soffan en stund nu sen sängen !
 
Goood Night !
Sweet Dreams!
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: