>

Åh, jag längtar som bara den !

 
Är trött. Ska slita mig här ifrån har jag 
jag tänkt en längre stund nu..
Sitter och kikar på julgardiner och funderar på hur 
tusan jag ska få till stora rummet ^^
Alla gardiner jag vill ha, helst, är så dyra.. 
Skulle gå på tusenlappar, har 4a fönster..
Men men tror jag lägger ner det ett tag till, tills jag vet;)
 
Längtar som bara den till jul och allt julmys!
Snö, åh vad mysigt! Ljusstakar och julgran.
Handla julklappar och slå in ;)
Ullaredsresa, yippie!! :D
Baka pepparkakor och julgodis :P
The Grinch på tvn;)
 
Back to reality.
Har en disk som snällt står bakom ryggen på mig och väntar..
BLÄ,, vart är min diskmaskin!?
Och vad har jag gjort för ont i mitt liv för att förtjäna det ;) Hehe.
 
Nova uppskattade "maten" idag iaf ;) 
Pannkakor m. "bärsås" till ;)
 
Var och gymmade förut, helt totaly fucking underbart!
 
Nej men hej så länge nu "ses" imorn!
 
Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: