>

Bulle i ugnen ! ;)

 
 
Åh idag har inte jag och Nova varit 
så goda vänner ;/
Har ägnat större delen av dagen till 
att baka sjuhundrafemtioelva bullar..
Varför skulle jag göra dubbel sats !?
Vem ska äta alla dom och framför allt vart ska jag 
få plats med alla !?
 
Nova tyckte inte om mitt val av aktivitet nått vidare ..
Grin och gnäll mest hela dagen^^
Slutade med att hon somnade mitt på golvet.
Däremot tyckte hon det var desto mer intressant 
när dom var klara och låg på bordet.
Då tog hon pallen och klättrade upp och stod och kikade där
hur länge som helst, sugen !?
Hehe ;)
Fick allt smaka en bit;)
 
Kanelbullar.
Vaniljbullar.
Kardemummabullar.
 
Packade en påse full med bullar och gav till mamma
som tack för att hon passade Nova nu ikväll.
Jag har varit på
mitt första föräldramöte ever,
på Novas dagis då såklart :)
Tycker sånt är jobbigt egentligen men tvingar iväg mig ändå.
Jobbigast är alla "familje-familjer"..
Känner mig alltid så underlägsen på nått sätt.
Lever så totalt olika som det bara går.
Men ju mer man träffar alla desto bättre.
 
Imorn ska Nova på dagis, jag ska träna!
Och sen träffa en vän, en ganska ny vän:)
OBS! Inget som har med kärlek att göra utan en ny vän.
Och senare kommer nog iaf pappa förbi en sväng
och fikar :)
 
Men nu är det tvn som gäller !
 
Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Hej! Du behöver inte alls känna dig annorlunda, det finns flera av oss där som inte har den typiska familjen :). Jag är iof inte ensam jämt, men "vecko-ensamstående" och det skiljer sig också från resten.

Ha det bra!

Svar: Hej :) Tack för kommentaren ! En välbehövlig sådan :) Är så lätt att jämföra sig med vad alla andra gör och glömma bort allt bra man själv faktiskt gör. Ingen är ju felfri eller perfekt.
Tack än en gång :)

Ha det bra du med !!
Mli

2012-10-04 @ 10:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: