>

Fell a sleep within..

 
God kväll får man väll lov att säga.
 
Skulle natta Nova förut,, eller ja hon skulle äta sin kvällsflaska
och satt i mitt knä i soffan.
Slutade med att båda somnade.
Vaknade för en stund sen.
 
Regnet smattrar mysig mot rutan.
Ska tända ljus och krypa upp i soffan.
Lite chips och dipp.
 
Har fixat hela första säsongen av Gossip Girl.
Tänkte jag skulle plöja igenom hela serien, eller ja
fram till S 5 iaf, sen vänta tills alla finns och kolla resten ;)
Love it!!!
Sett några avsnitt på tvn men kunde aldrig hålla ordning på när det gick
så missade massor..
Hmm tror mitt internet går ut idag..
eller imorn..
Kollade kontot,, 650:- ekade det^^
Inte mkt att leva på men men
 det kostar att ligga på topp..
Något påfyllt internet lär det nog dessvärre inte bli förens
mer pengar trillar in på kontot..
Sadface..
 
Ha en skön kväll.
 
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: sandra

Gossip girl är bra, jag har alla böckerna om du vill låna o läsa :)

Svar: Gossip Girl är bäst!! Älskar den serien ! :)
Mli

2012-10-15 @ 12:34:19
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: