>

God höstkväll!

 
 
Ja det får man väll säga.
Är höstrusk ute . Här i Säffle iaf.
Blåser som bara den, regnet syns inte till men det är nog bara 
en tidsfråga. Är ju det det gör mest hela tiden..
Vill ha snö ju.. Är mkt avis på alla som fått det.
 
Jag och Novis har spenderat ungefär halva dagen hemma
hos mamma/mormor & co. :)
Alltid lika mys! 
Fikat och umgåts :)
 
 
Ska inte bli långrandig.
Gossip Girl väntar på mig!
 
Lindex fynd från igår.
Toppen är öppen i ryggen ända ner fast knäppt med några knappar.
Byxorna är "glittriga".
Färgglad pyjamas till Novis och en mindre färgglad till mig ;)
Allt för 262:-  det kallar jag fynd ;)
 
Ha en god natt!
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: