>

If u`r strong enough.

 
Dagen idag.
 
Har varit och tränat , Yey me;)
Skönt som bara den, speciellt som det där 
extra kg som verkar göra så väldigt mkt har hittat tillbaks..
Förstår inte hur ett ynka kg kan vara skillnaden mellan:
Alla kläder i garderoben sitter fint, bra och sitter behagligt &
alla kläder sitter/passar sådär^^
Hoppas att träningen ska hålla allt på plats plus att
det ska hålla allt godisintag under kontroll.
Äter påriktigt godis varje dag.
Kan inte vara utan.
Det suget ,, ja det suget säger jag bara.
Har varit med om många sug i mitt liv men 
sockersug tar fasiken priset!
 
Direkt efter träningen kom min kära mor och hämtade mig
och så åkte vi till Bergers/önska, svettig och dan, för att köpa
doppresent.
Ska ju på dop i Gbg på lördag.
katastrof: Nr.1 vad ska jag ha på mig?
Nr.2 Vad ska Nova ha på sig ?
 
Hämta Novis på dagis, förbi Lindex(äntligen) och affären och sen hem.
Målade en sväng med Nova och sen lagat käk.
 
Pappa och Helena var här en sväng senare:)
Suttit och tjötat och myst :)
Alltid lika trevligt !
 
 
 
 
Vill radera, vill ta bort,
vill kunna ångra och slippa att 
få uppleva.
Inte allt men mkt.
 
Snart sovdags.,
Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London

Så sant :) <3

Svar: <3
Mli

2012-10-03 @ 22:20:54
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: