>

It was, or was it !?

 
Gäspar och gäspar..
Har varit gör trött hela dagen..
Tänkte tom strunta i träningen men pallrade mig
ditändå och körde ett lugnt pass på crosstraninern, 
bättre än igen iaf..
 
Imorgon är Nova ledig.
Då kommer hennes pappa hit en sväng...
Kul för henne, antar jag .
 
Hon har varit så där lagom check sen jag hämtade
henne på dagis idag..
Började utanför här med att hon promt skulle stanna kvar ute
och leka i sandlådan, ville ha me henne in för
att åtmistone byta/sätta på mer kläder.
Men nej det ville absolut inte hon..
Sen satt hon i lådan och grinade och grinade och grinade ^^
Tog upp henne tillsut, när mitt långa tålamod var avverkat.
Vilket resulterade i ännu mer hysterisk unge..
Suck..
 
Väl inne så skulle vi tvätta händerna("hon kan själv"),
står på sin pall och när vi är klara så "ber" jag henne gå ner,
vilket hon gör, men sen börjar maset, upp och ner och upp och ner på denna 
pallen medans jag försöker
göra rent hennes skor från all sand, säger nej ett antal ggr, helt utan 
respons..
Och tillslut så trillade hon av så klart..
Ännu mera grin..
 
Dags för matlagning... 
Hängandes och klängandes i benen på mig..
Fortfarande lika arg och grinig:/
När vi väl ska äta så tar det några minuter så ligger
hela tallriken och dess innehållöver hela golvet..
Återigen suck..
Mitt jobb= Att städa upp , helst innan ungen släpps
ner på golvet, annars blir det än mer kaos...
Medans jag ganska tröttsamt försöker få upp alla
jäkla riskorn och ärtor som ligger överallt, 
passar Nova på att ta sig en rundtur i sin stol..
Sittas, liggas stå och ja gud vet allt ska det göras i den..
Knäpper fast , hon knäpper upp, hon knäpper fast, illgrinar och jag 
knäpper upp^^
Mkt tjat och många nej..
 
När vi väl stod i duschen för att få bort all mat
så brast det, började skratta som en tok åt henne
och så började hon skratta med.
Sen somnade hon som en liten princessa utan nått krångel alls.
 
 
Sov gott!
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: