>

Verkligen min vardag + en tiny Spania dos :)

 
Ja,denna dagen har bara varit helt 
vardag.
Med andra ord inte gjort så mkt.
 
Var och tränade en sväng förut medans Nova var på dagis.
Fick in ett riktigt skönt flow och allt kändes kanon bra.
Orkade ta i och orkade utföra varenda övning ordentlig 
och kände verkligen hur musklerna arbetade rätt.
Lät lite nördigt men men.
Är bland det bästa, när träning funkar som det ska.
Sen var det bara att skynda sig hem, byta 
kläder och ge sig ut i regnet för att hämta Nova.
Och oj vad det regnade.
Var som en dränkt katt när jag kom fram.
Dagar som denna är det en fördel att ha körkort och bil,
annars kan det kvitta, för det mesta iaf.
 
Tänkte slänga mig framför tvn nu,
kanske dra fram nått pyssel med en stund.
Vi får se.
 
 
Längtar tillbaks lite, speciellt idag;)
Ja där fick ni liten spanien dos med:)
Kom visst på att jag aldrig berättade om den bra veckan, 
utan abra den dåliga ^^
Kanske får ta det nån dag, vi får se ;)
 
Ni får iaf ha det mysigt i denna regniga höstkväll.
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dagens tips, Nelly har fri frakt, du har fått en wrapp på nelly av mej och nelly har sockkompagniet så nu har du chansen att få GRATIS strumpor :)

Svar: Ska kika wrappen direkt, glömmer bort det hela tiden ^^ Ska se vad jag kan skicka med :)
Mli

2012-10-01 @ 22:39:36
URL: http://mesandra.blogg%2Cse
Postat av: Sandra

Tror man bara kan få en wrapp åt gången på ett ställe och jag hade redan Nelly. Beställde nyss 2 3-pack med strumpor nu för 48:-. Heeelt okej :) Beställde dock ett paket med Röd, vit och rosa så tänkte Nova skulle få dom rosa att växa i ;)

Svar: Ja för kunde skicka till alla utom dig ^^Men åh vad snällt ;)
Ska kika där direkt jag med ! :)
Mli

2012-10-02 @ 18:15:59
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: