>

En sista!

Jepp, en sista blogg för dagen sen är det tvn som gäller !
Är ju torsdag och därmed tv-kväll!
 
Halv 8 hos mig, Kockarnas kamp, New girl & 2 panka tjejer :)
 
Var och fikade med Sandra och Wilde efter jag lämnat Nova på dagis imorse:)
Kul att ses , blir ju inte allt för ofta, tyvärr..
Men men så är det med livet, och vardagen
man kan inte hinna med allt.
Sen kom min kära mor och hämtade mig och så
åkte vi och heljhandlade.
 
Blir bla. lax m. kryddtäcke, tzatziki och couscous, hemmagjord pizza m.m
under heljen;)
Ska en sävng till mamma/mormor på lördag,
funderar på att prova mig på att baka keylime pie och ta med:)
Den ser grymt god ut och jag har en hel flaksa kondenserad mjölk att göra ända på.
Nej nu räcker det!
 
Ha en super mysig kväll!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: