>

Life & style :)

 
Fick den idag :)
Alltid kul med lite modesnack m.m :)
Kul av Kappahl att göra en klubbtidning.
Fick en lite bonuscheck med, vilket genast
gjorde mitt köpförbud mkt svårare ^^ 
 
Är vääldigt sliten och trött efter en stressig dag i k-stad
med brist på både mat och ja allt.
Aningen spänd och huvudvärk..
Längtar efter sängen ZzzZZzZz ;)
 
Fick paket från H&M idag med min älskade pyjamas !
Kärlek direkt!
Hade även beställt 3 fina prydnadskuddar
som ska vara i soffan, kommer bli så fint så;)
 
Var även förbi Köpbarnvagn och hämtade ut
fotsacken:)
Kommer bli kanon nu när det börjar bli kallare och så.
Fick tyvärr inte tag i nått nytt regnskydd men ska
fortsätta leta här på nätet.
Inte lika kul men ack så behövlig ;)
 
Nu ska jag ta kväll!
Imorn blir det fika med Sandra efter Nova lämnats 
på dagis :)
 
Sov gott kära ni!
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: