>

Nej jag är minsann inte

 
 
Jag är minsann inte bitter,
minsann inte arg.
Nej aldrig.
 
Har inte gjort mkt idag .
Haft lite datafri tid, vilket varit 
ganska skönt.
Datorn medför en viss stress, 
man sak hinna blogga, helst minst 2ggr/dag,
kolla fb, och det är very IMPORTANT.
Speciellt om buissnessen(men jag vet inte hur det stavas så jag kör min egen stavning)
går bra;)
Haha.
Och ja sen finns det lite till och lite till som måste kollas.
 
Tog Nova i vagnen och traskade hem till mamma/mormor
förut, skönt att få en ordentlig promenad, skönt att
komma hemifrån och framför allt kul att träffa la familia!
 
Kände mig definitivt inte som 24 år igår,
Min kväll: Laga mat-käka mat, få Nova i säng, hälla upp
"lagom" med godis och snax, slå sig ner i soffan och dra på en film, 
"Alla andras kväll" : Marten & Fest.
Blev ständigt
påmind om detta faktum av all skytteltrafik till
bankomaten som är strax utanför här.
 
Måste nog hitta på nått snart innan
hela jag säckar ihop och blir en grå gammal tant.
Men är ju inte så lätt med lite tös hemma.
Var to göra av her liksom!?
 
Jaja sov gott eller vad ni nu ska göra.,
jag ska kolla film iaf.
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Pauline None

Ha en fin dag ❤ följ gärna mitt lilla liv som mode-student i Los Angeles

Svar: Tack ! Önskar dig detsamma ❤
Mli

2012-10-01 @ 01:37:42
URL: http://paulineart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: