>

Och glöm inte --->

 
Är ganska trött, var på gymmet en sväng förut.
Blev inget helpass men körde några övningar iaf.
Mjukstart kallar vi det ;)
Tänkte jag skulle försöka träna dom dagarna Nova är på dagis, 
alltså 3ggr/v :)
Blir fint resultat, ska bara köra styrkepass.
Motion få jag ändå!
 
Uhh plånboken kommer eka ett tag fram över.. 
Är så mkt som måste fixas.
Och som om inte dagis/hemma kläder/skor i alla dess varianter vore nog
så var jag tvungen att betsälla footsack till vagnen nu, fanns bara 3 st kvar.
Och ska köpa ett nytt regnskydd med, det som följde med vagnen 
funkar inget vidare^^
Men men vet att det kommer gå ihop, det gör det alltid ;)
Känns bara lite överväldigande innan allt är ordnat.
Lite som att stå längst ner vid foten av ett berg och titta upp,
och sen börja klättra uppåt bit för bit.
 
Fyndade en jätte fin Nameit overall för 50 kr till Novis förut av grannen
supernöjd!! Fick vantarna på köpet, i kanonskick :)
 
Ska slänga mig i soffan och kika klart på Hungergames som jag börjadekolla på igår-
Tyckte såklart att den är skitbra hittills ! ;)
 
Glöm inte gå till Lindex imorn, då har Lindex -Missoni kollektion premiär ;)
jag sak dit iaf!
 
Ha en nice kväll ppl!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: