>

Spanien Shopping♥

 
Bara för att jag inte orkar göra nått annat 
inlägg så får ni nöja er med vad Spanien hade att erbjuda i shoppingväg;)
 
For moa(parfym och smink är köpt på flygplatsen)!



För mini(Nike skorna är köpta i en sportbutik och dmo andra i en skoaffär)!



Börjar sakna att ha någon att tycka om.
Börjar känna att det skulle varit mysigt att ha någon 
att hålla om..
Kommer aldrig hitta dit igen...
 
Nu ska jag slänga på en film och lite tända ljus och sånt 
och sen försöka komma i säng i tid.
Jag har ju mig själv iaf, och underbaraste ungen♥
 
Ha det bäst och sov gott !
 
Postad i: Resor Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina grejer!! Ser speciellt en väldigt fin uggla tror jag? :) Fina saker till Novis, gillar skorna :)

Klart att du kommer att hitta nån en dag, ut och leta med dej :))

Svar: Ja , är super nöjd med all shopping !!!
Jo nån gång.. Men känns så just nu.. Vet inte ens om jag vågar lita på nån igen..
det kanske är ett tecken på att jag inte är redo rikgit än på nytt förhållande ;)

Men men var sak har sin tid ! ;)

Var väldigt kul att träffas idag !
Mli

2012-09-12 @ 21:43:09
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: