>

Tonight..

I really miss to have someone♥
 
Sötnöt dotter sover sen nån timme tillbaks.
 
Tvättar, har nyss käkat.
Och snackat med syrran en sväng, snart dags
för en helj i stugan :)
 
Nova har varit på dagis helt själv idag :)
Så duktig min lilla tjej, och så stolt jag känner mig!
Att hon är så duktig och allt funkar så bra.
Hon trivs som fisken i vattnet!
Härligt :)
 
Var hemma hos Sandra på TW-demo igår.
Alltid lika kul !
Och var ju nya katalogen nu med så extra kul;)
 
Så nu kära tomten vet jag vad jag önskar mig i julklapp

THERMOTUP

Lovely!
 
Ska stänga ner här nu, gå ner i tvätt stugan och hänga tvätt 
och sen blir det en film!
Imorn ska vi till mamma/mormor och hälsa på♥
 
Ha en mysig kväll kära ni!
 
 
 
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: