>

Dom DÄR stunderna

När man känner hur "kul" det är att vara ensamstående förälder på heltid.

L agade mat till Nova igår kväll köttbullar med spaggeti. Om Nova själv får välja ;-)
Sen pyjamasbyte, mys i soffan och sen somnade hon.

Slängde ihop tacos till mig och hade tänkt slänga på ansiktsmask och bara slöa i soffan med nån ny film, kanske läsa igenom nya skvallerblaskan som kom med posten men när jag precis är klar med min mat så vem tror ni kommer knallades om inte Nova... Suck...
Bara att försöka få henne i säng igen. Vilket tog ca 2 timmar.
Så 23.00 fick jag äntligen värma på maten igen och sätta mig still i soffan...
Dom där stunderna blir man lite trött och känner inte så mkt tacksamhet..

Skvallerblaskan för övrigt en julklapp.
Fick prenumeration av mamma:-)
Super schysst!!

Verkligen en kanon bra julklapp/present att ge bort !!


Fick med mig denna fina klockan från Netto här om dagen. Riktigt klipp;-)


Lypsyl Berryblast, Lovely !!!

Gå en skön lördag !
Mli.

Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: