>

kalas, presenter och annat skoj :-)

Nova är hos sin pappa. Och jag är i Åmål hos syster och hennes kille. Blir här hela helgen.

Hade kalas för Nova på hennes födelsedag(i onsdags).
Nöjd med både kalas och alla fina presenter.







släpet fick hon, bilen hade hon redan.
Så fick hon ett prinsess sett med diadem, "trollspö"och söta hårspännen:-)


Hade inget kalas när jag fyllde år men fick lite presenter då jag med.

Mina snälla föräldrar har lagt pengar till en cykel med barnsits med :-D
Riktigt glad över den presenten kan jag lova!

Har fått låna Sandras cykel under min praktik och oj vilken skillnad det är mot att gå! Är väldigt tacksam över att hon lånat ut den !

Nu ska vi gå och handla lite.
Ha en mysig kväll.
Det ska jag, men nova saknas. Längtar till söndag när hon kommer hem igen.

So Long !
Mli.









Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: