>

May. 10, 2013

Å varmt och skönt ute idag, iaf på min balkong. Hoppas det inte regnar nått idag så kanske jag kan få greja ordning här ute. Har köpt lite fint pyssel som jag gärna vill få upp:-)

Tror blommorna behöver planteras ut med, dom börjar se lite ledsna ut^^

Har ganska fullt upp hela helgen. Idag är det handling och förhoppningsvis piff på balkongen, städa lite inne som gäller.

Imorn blir det en tur till K-stad och hälsa på Novas farmor! Ska passa på att gå till SkoPunkten och köpa mig nya vår/sommar skor med :-D Och in på HM. Nova har presentkort på Pop, får nog bli en tur dit med:-)

På söndag ska jag lämna tillbaks Sandras cykel så då blir det fika och mys med barnen:-)

En bra helg som innehåller allt av det bästa!

Haft världens tandvärk senaste dagarna. Känns som det börjar lätta lite dock, iaf i själva tanden. SKÖNT ! Knaprat x antal smärtisar^^

Dags att gå till tandläkaren och fixa detta nu. Börjar kännas som den stundens smärta och ångest där är värt det jämfört mot all smärta det orsakat mig hittills och kommer fortsätta göra om jag inte fixar det.
Men ändå. . Hatar att gå till tandläkaren. . Har lite fobi, på riktigt. . Och det är jobbigt. . blir alldeles kallsvettig och ångest. .

Dags att ta tag i dagen. Duscha och skriva matlista osv !


Denna trillade i brevlådan nyss. Får bli ikväll när mini somnat ;-)

Ha en bra dag!
Mli.
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: