>

Sunny Day.

Cyklat Nova till dagis för en stund sen. Ligger i soffan och slappar nu, tänker faktiskt göra det ett livet tag till.
Sen funderar jag på om jag cykla och köpa lite blommor och en liten påse med jord och plantera lite på ballongen.
Får se hur det blir med den saken. Lite taggad är jag iaf..

Får nog bli en tur till Åmål,Jysk, nån dag och köpa vaxduk och lite annat till ballongen. Göra lite fint iaf.
Går dock inte göra allt för mkt eftersom det inte är tak på ^^ Vill inte ha massa saker att dra in så fort det regnar. . Googlade om tips här om dagen och hittade en bra och fin lösning som jag tänkte använda som inspiration.

Fick igenom min HM beställning igår, till slut. Nu är det bara att vänta ;-) Vill ha det nu! beställde 2 byxor, 1 linne, 1 blus/topp till mig och 1 par chinos till Nova :-) Ni får se när det kommer ;-)

Våren är här på riktigt, varmt och soligt ute! Underbart!!

Bästa, vad vore jag utan dig<3



Ha en riktigt fin dag!
Mli.
Postad i: Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vakdukar har dom jätte många olika, fina och billiga på handelshuset i Åmål. Mkt bättre än jysk :)

2013-05-07 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: