>

Need a little bit of this n that😋

God morgon! Ganska hĂ€rlig morgon 😊

LĂ€mnat Novis pĂ„ dagis. Varit ute och luftat katten lite😉 Ska kastrera han snart. Ska prova slĂ€ppa ut han sen. Vill egentligen inte men han behöver det... Han Ă€r inte lycklig annars.. lill pissen🐈

Finns ett halsband man kan köpa med nÄn sensor i som kÀnner av nÀr katten stÄr utanför dörren, sÄ har man nÄn dosa
inne som det plingar i. Funderar pÄ att köpa ett sÄnt faktiskt.

Försöker börja med lchf. Maten gĂ„r jĂ€tte bra, gillar verkligen att Ă€ta sĂ„ men Ă€r sĂ„n himla sockertorsk... slinker ner lite fika ock slit lite hĂ€r och var😔 Vet inte hur jag ska klara av att sluta med det... Har varit beroende av mĂ„nga olika substanser i mitt liv men socker tar nog fan priset.. shit vad svĂ„rt.. vilket gift det Ă€r..

Har som mĂ„l att försöka gĂ„ ner 5 kg innan sommaren men senast innan Grekland. Ska försöka skĂ€rpa till mig ordentligt nu och börja trĂ€na nĂ€sta mĂ„nad. Hade helst börjat nu men har inte rĂ„d denna mĂ„naden..😑

NĂ„gra favoriter.
Hemmagjord mandelsmör, Express macka m. Mkt God fyllning, hemmagjord majo, 2-min bröd/microbröd, omelett muffins, pizza. Allt Lchf 😊

Dags för frulle nu! Sen Àr det vÀll dags att röja lite hÀr hemma.

Ha en bra dag!
Mli💕
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: