>

Oj Oj Ångestbloggen är nog detta...



Ångest som vanligt!!!


Va väldigt länge sen ja va inne och skrev..
Har blivit lite ångest blogg av det hela..
och kommer nog fortsätta o va det..
kände så enormt stor behov att få skriva av mej...
har en ångest period igen,, eller ja har haft det till o från hela tiden..
men är inne i en värre period..
när ja inte har lust o leva och har ständig oro och ångest..
Har Klivit in i ett förhållande,, men är så himla rädd för att bli sviken och sårad så det håller på o ta död på mej..
jag litar på min pojkvän det är inte det..
men sen kommer det där "man kan aldrig va säker" "man är aldrig säker"
jag skyddar inte mej själv tillräkligt..
jag är för sårbar!!!
jag vet inte vad ja ska ta mej till...
har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv som jag är nu...
Har ju haft förhållande förut..
detta är inget nytt...
Men varför känner jag mej så himla rädd för??
jag är nog paranoid också det är jag..
det vet ja att ja är...
den här jävla stressen framkallar alla mina "jobbiga" tendenser som
paranoid
rastlös
orkeslös
rädslor
fobier blir värre..
ångesten blir övermäktig..
oron är outhärdlig..
hypokondrisk(vet ej hur det stavas)
alla mina känsel spröt är på helspänn
mäsker av minsta lilla grej och missuppfattar mkt
och vänder allt till personligt emot mej..
ÅH blir så himla trött!!
vad är det för fel??
ska mitt liv alltid se så här ut??
det verkar ju inte bättre??
det blir ju aldrig bättre...
1-2 veckor likgilltighet..
har 2veckor arg sur hatar allt
sen kommer 1 vecka åh hel depp se mej inte rör mej inte prata inte med mej..
sen kanske om  man har tur så blir det 2 dagar som är helt okej...
och så går det om o om igen...
jag vill göra min jävla psykutredning nu!!
fan väntat snart 1 år..
orkar inte med detta snart...
och jag har ju inget annat val än att kämpa vidare heller
är för rädd för o dö
och för feg för att leva...
och drogerna är inget allternativ längre för då är det bara raka vägen ner i graven..
Pallar inte en vända till det tog FÖR hårt sisst...
FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN 


Mli<3

 


Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: