>

Alice i underlandet:)

Ja va inne på SFs hemsida och kollade på kommande filmer:)

Såg att det ska komma en alice i underlandet film:)
Kollade på trailern och,, JAG MÅSTE SE DEN:)
Den har premiär 2010-03-05..

Den fimlen ska jag se:)

Skulle ju mysa till det med nån öl igår,, drack typ 1 1/2 sen fick jag migrän och blev liggandes i soffan,, blundade hårt och med filten över huvudet,, fruktansvärt jobbigt,, illamående också.. blä..
Men varför ska man inte kunna dricka 2 öl och sen inge mer utan att huvudet sprängs i bitar??
Tänk om man inte vill dricka mer då:S
knäppt tycker jag..


Annars vad har jag gjort idag:s

Inte så himla mkt faktiskt..
Har tvättat en tvätt,, gått en promenad:)
Och käkat pannkakor:P

Ska se på Happy Feet nu:) den började precis på 5an:)

                                                                                                                                    
                                    

        

Ha en fin kväll:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: