>

Nu börjar det kännas som jul:)

Ja nu börjar det kännas att det är jul om 2 dagar:)
längtar som bara den,, ska bli jätte mysigt:)

Annars har min dag varit jättebra:)
Hade lite klump i magen imorse och mådde lite kasst ,, men efter att ha delat med mej av min oro till min underbara och förstående älskling så lättade allt:) Det tackar vi för:)

Imorse när jag hade fixat till mej,,, kanske lite bättre än före.


Åkte ner till mamma vi 12.00,, träffade mina syskon,, tjatade lite och fikade..
Jätte mysigt,, va där och lämnade julklappar till dom också och hämtade mina så klart:)
Efter som jag inte ska fira julen tillsammans med dom i år.
Ska fira(första gången på ca 10 år) med min far och med micke:)

Btw fick många mer julklappar än jag trodde:P


Klapparna som ska med till Årjäng imorn:)


Åkte därifrån vid 14.30 tog bussen in till K-stad och mötte micke.
Så gick vi och köpte trådlöst mobilt-internet,, och julklapp till mej:P
Sen in på bolaget en sväng och efter det mcdonalds,, sen bussen hem:)

Väl hemma så var det städning av hela lghtn,, gött att få det gjort så det är fint och rent när vi kommer hem sen igen:)

En bra dag i emelies liv:)

Det som är kvar att göra nu är att packa alla kläder och allt man ska ha med sej till årjäng:)

Nu ska jag ta en cigg, sen mysa framför tvn med micke:)
Kollar på anna ankas jul just nu,, hatar henne hon är totalt blåst tycker jag!!
Men måste titta ändå,, bara för att jag stör mej så mkt på henne. :S :S

Ha en mysig kväll:)
det ska jag se till att ha:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: