>

Jordgubbar och piggelin

Är jättesugen på det ju...

varmt som bare den är det med...
åskade förut...
men det blev inte mkt bättre luft för det...


Har legat i sängen nästan hela dagen..
är jätte trött hela tiden..
va hos min psykolog imorse...
va rätt okej...
men önskar att jag bara kunde berätta för henne,..
berätta det innersta...
prata massa med henne när ja va där..
men det blir liksom bara "skrap på ytan"
så det känns ju inte som jag har lättat på trycket alls...
och jag bara kan inte, nått inom mej säger till att jag inte ska berätta för mkt...
jag får liksom inte berätta för mkt..
och inte för personligt...
vet inte vad jag är rädd för..
behöver absolut inte va det...
men men så är det...

Är hos bästaste åsa nu...
vi har inte gjort nått speciellt..
bara varit...
det är rätt gött det med ibland...
Mli
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Blomman.

Du vet, de e faktiskt Ok o lätta på trycket!

Framförallt till sin egen Psykolog!

Det fixar du!

2009-07-02 @ 13:52:47
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: