>

Flowers




Usch Idag är en seg dag..
Mår inte riktigt helt 100:S
jobbigt känner oro hela tiden....
Eller ja har svårt o känna vad ja mår:S
o det blir jobbigt....
Då måste jag hålla på o analysera mej själv sönder o samman..
o det skapar bara en massa onödigt kaos i mitt lilla fula huvud...
Tråkigt väder är det med.. regnar som bara den..
Och fredag är det.. blir bara lungt denna heljen...
annars blir det väll en massa tjaffs på alla igen:S
Börjar hitta tillbaks till mej själv...
känner igen vissa beteenden o känslor...
Inte alltid så bra:S
Mitt trots beteende börjar komma tillbaks...
trodde kanske att det skuklle bli bättre när ja blev lite äldre..
men ICKE det finns där..
Det är inte en fördel,, Det kan bli så mkt krångel då..
och ja kan verkligen inte "Tänka vuxet" då....
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Blomman.

De e ju precis en sån blomma ja har på axeln : )



Nee emelie lilla! Nu ska vi ta tag i detta.

Inget dumt, bara må bra!

Eller Huuuur ?!



Hörs sen.

Kramar

2009-06-12 @ 17:39:26
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: