>

Midsommar

Har inte uppdaterat bloggen på nåhgra dagar va i nne för 2 dar sen
o uppdatera men så bara krånglade allt!!
Orkade inte skriva o lägga in bilderna en 3de gång:S

men men hoppas det inte ska krångla nu iaf!

En lugn midsommar för min del..
Är med min minasta syrra o min far utanför årjäng..
Det är jätte skönt o va här uppe...
fast saknar farfar.. hela tiden,,,
vill att han ska sitta där i köket o att hans konstiga katt ska springa runt o mjauua
Mer irriterande katt går inte o hitta:S
men saknar det ändå!

Jag och pappa Har Lagat massa go mat
Det blev hel lyckat!

Va nere o fiskade förut nappa som bara den gjorde det:)
hehe men tappa fisken vid land hela tiden:s
haha lite störande men men spela roll:)
hehe fick iaf 1 gädda och 1 abborre...

nu Blir det mys med chips o film!
Hoppas alla får en underbar midsommar!
Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: