>

Fylla kylen, frysen och en sväng på IKEA:)

Ja idag är det storhandling som gäller..
Fylla upp kylen och frysen. Tråkigt att slänga ut massa pengar på mat,, men det är jävligt gött att ha hemma:)

Sitter och äter frukost nu,, Va göööör trött imorse när jag och älsk gick upp,, usch..
Ska snart börja göra mej iordning och åka in till k-stad tänkte springa och in handla lite saker på IKEA innan jag ska möta upp älsk. för storhandlingen:)

Fick köpt två julklappar igår också:) Gött, fast skulle helst vilja haft alla köpta :)


Passa på att köpa en klänninkg/tunika till mej när vi var inne i kstad igår också:)
En röd Från Gina Tricot,, är ganska nöjd med den. Billig var den också.
Iofs så är ju i stort sett allt billigt på gina:)
Älskar deras lite längre linnen:) Fanns jätte många fina där igår:/



Ja detta är klänningen jag köpte igår, kosta mindre än 250 kr..


Nu ska jag gå ut på facebook en sväng.
Sen fixa till mej och sen ta bussen in till stan:)

Ha en bra dag!


Kl 23.07
Snart dags att lägga sej:)
Har varit och tagit första vaccindosen idag.. Lite öm i armen annars inga biverkningar.. Men ska tillbaks om tre veckor och ta en andra dos..

Har fått gjort mkt idag:) Det är skönt:)
Va ju och tog sprutan, träffa Micke sötnos en sväng, sen tog jag bussen ut till IKEA.
Va gör gött att bara lulla runt där helt själv och inte behöva stressa:)
Men som alltid så är det så himla mkt man,, JAG vill ha:)
Men inhandla lite små grejer iaf:)
2 blommor
Vaser till dom
Julklappspapper
Rosetter i olika stl och färger
3 stora ljus med doft
Röd dekorations sand
Termos
Bakkavel
Grönt pärlband dekoration
och hmm batterier:P

Ja det blev en del:)

Sen efter det så gick jag och mötte upp älskling igen för att storhandla.
Uhh mkt blev det,, vi ska ju baka lussekatter och pepparkakor så det blev ju en massa extra grejer..
Men det är skönt att inte behöva tänka på att man måste ha pengar till mat och sånt..
slog in 2 julklappar när vi kom hem också,, iaf börjat:)
Ska in till kstad på måndag och inhandla mer julklappar:) 

Ja på det stora hela har det varit en väldigt bra dag:)


Natti natti säger jag,, nu har jag gjort mitt för idag:)



Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: