>

Läste debatten om Spela på facebook!

Va inne och läste lite om debatten som handlar om alla meningslösa spel på facebook som finns lite längre ner på startsidan:)

Känner igen mej rätt mkt:P
Trodde aldrig att jag heller skulle fastna och ödsla en massa tid på de där löjliga spelen,,
men oj vad fel jag hade!

Har fastnat helt! på mafia wars och cafe world.. Och det går liksom inte att sluta spela heller..Det blir som en drog man bara måste in och spela och bli bättre och få ut all mat och sån skit:)
hehe men det är ganska kul men helt meningslöst:)
Nog om detta.


Idag är jag jätte trött.. Va gör kämpigt att ta sej upp imorse,, va nära på att vända i trappen och gå upp och krypa ner under täcket igen..
men duktig som jag är!:D så palla jag mej iväg ändå.
Tack för det,, känns mkt bättre nu!

Längtar jätte mkt tills det är pengatime!!!!
vill ha pengar nu:)

Har skrivit upp alla julklappar och lite annat små pyssel som jag ska inhandla.

Detta ska inhandlas på IKEA.
*vita stora Ljus 5-pack


*Julklappspappers set på 27 delar med olika papper ock rosetter och sånt:)



*Dracaena 2 st.

Måste bli 2 vaser till blommorna också men har inte hittat några jag är nöjd med..


Sen ska jag en sväng till Myrorna och kolla om dom har några billiga fina tyger/gardiner som jag kan ha i fönstret som är i dörren. Har ingeting där nu,, så folk kan se rätt in,, känns sådär..

Usch och alla julklappar sen som ska inhandlas bla på
*Glitter
*Gina Tricot
*Dressman
* Jack & jones
*elgiganten?

Ska också springa förbi nån pyssel affär eller dyl och inhandla nått rött trassel eller röda stenar eller ja nått snånt som jag ska ha tillsammans med dom vita ljusen på ett stort fat.

Mycket utgifter denna månaden:S
Måste köpa 2 födelsedags pressenter också, till min kära mor ock min älskling:)

jaja detta va mina roliga utgifter de:P

nu ska jag plugga lite matte..
Göra nån nytta..

Ha en fin dag!

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Blomman.

Har du flyttat ??



Är allt bra med dig, vi får ta den fikan snart!



Kram

2009-11-21 @ 00:57:13
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Mli

Hejsan!

Nej jag bor kvar i säffle i det rosa huset..

Ja det får vi allt göra:)



Kram!

2009-11-22 @ 14:31:01
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: