>

Nu var det länge sen:/

Ja nu var det ett bra tag sen jag bloggade.
Har fullt upp på dagarna:/

Gjorde första provet på kursen igår,, tror att jag inte klarade det.
Men får göra ett omprov annars, så det vore inte hela världen.
Skulle nästa vara bättre att få göra om det än att precis få G.
Då skulle jag kunna plugga lite till och få ett VG ist:)


Vilket underbart väder det har avrit ute nu i flera dagar:)
Det är så skönt!!
Har börjat använda vårskorna nu,,, och det är så jobbigt när dom är helt nya. Innan man har råkat fått nån fläck på dom så är man/jag rädd för att smutsa ner dom hela tiden.. hehe..


Var en sväng på ÖB idag och införskaffade en grill och grill-redskap:)
Blev lite godis och sånt också när vi ändå var där:P
Är svårt att inte komma ut med en massa onödigt när man är där:)


Måste formatera om mitt minneskort till kameran,,eller köpa ett nytt:S
Som ni ser så är det nått som inte stämmer,, fina färg-rännder iaf:) 

Käkade pizza förut,, ute i solen:)
Jätte god stenugnsbakad pizza:)
Äter nästan aldrig pizza och då blir det så himla mkt godare än om man äter det ofta:)

Har förresten varit på ams-rehab på möte och fått en kod som gör att jag kan få lönebidrag när jag börjar jobba:)
Det ökar ju chanserna betydligt mkt mer eftersom det inte skulle kosta arbetsgivaren ett öre att ha mej där :)

Så efter kursen är klar så är det bara átt sätta fart och börja praktisera så tiden går så jag får börja med det,, micke får sitt nu i juni,, skulle vara skönt om vi båda hade en lön.
För det kommer verkligen bli dålgt om pengar nu när micke får sitt,, för då får inte jag gå kvar på soc längre utan får ta aktivitetsstöd så länge,, det är på ca 3000 kr bara:/ :/ :/ USCH!!!


Ha en mysig kväll:)
Det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis på födelsedagen tjejen! Hoppas du har haft en bra dag :)

Kram

2010-04-20 @ 17:26:21
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: