>

Fredag du sköna fredag;)


Ja då var det helj igen,, vilket betyder långhelj för min del igen:)
Fast är ledig på måndag istället denna heljen:)
Har absolut inget emot det,, ska bli skönt med en 4 dagars vecka till veckan;)
Önskar ni också fick ha så;) ;)


Måste dammsuga,, mamma var ju här och lämnade vovven igår, och hon fäller så himla mkt hår!!
Ska åka till stugan idag också för den delen och det kan ju vara trevligt om det är städat och fint när man kommer hem:)

usch vad kallt det är ute då:( Rena hösten:( Fortsätter det så här så måste jag inhandla mig ett par lite tunnare fingervantar eller nåt,, för är för kallt att gå utan på morgonen:/ Så himla tråkigt , det har ju inte ens hunnit varit nån sommar än och så är den redan slut:/ USCH!

Skulle fixa en sån bordstablett att ha under vovvens mat&vatten skål(har parkettgolv och vovven sölar vatten) men hittade några andra istället så glömde bort att ta med ett fult vanligt att ha där,, fick bara med mig fyra stycken som jag ska ha själv:P hehe bra gjort:)

Vanliga runda bordsunderlägg från IKEA.

Var en sväng på jysk också för dom har en massa rea nu,, skulle handla en sån stång som man hänger upp duschdrapperi på.. Och det gjorde jag ju,, men tänkte inte på att man ska borra fast det så kan lika förbannat inte sätta upp det:/ Hehe så himla smart:) Får fråga min kära far om vi kankse kan fixa det på söndag.


Köpte ett påslakan set också:) Ett jätte grönt,, passar i vårat sovrumm.. Var jätte mjukt och kostade bara 60 kr så kunde inte låta bli,, dom fanns i svart och lila också. Ska kankse gå dit och köpa ett lila också till det andra rummet:) Får fundera på den.


Ska nog göra som Sandra(http://mesandra.blogg.se/) gjorde och lägga köpförbud på mig själv.
Får bara ångest när jag små handlar här och där, en massa skit hela tiden.

Jaja nu ska jag nog börja städa,, Micke kommer hem när som helst också:)
Åker vid sju till stugan så vi har två timmar på oss att städa och packa allt.)

Ha en bra em och kväll:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe jag har bara köp förbud när jag är fattig, eller som senast köp förbud om det inte är till liten. ;)

2010-08-27 @ 21:20:46
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: