>

Minnen från en annan tid...,....



Ja det skulle man kunna kalla det,, iaf nu,, nu när jag är i en annan värld och leker.
Leker i det riktiga livet, livet som inte bara består av ångest och ännu mera ångest.

Mitt liv.........

Vissa personer,en del musik och somliga personer väcker minnen,, känslorna som kändes då för länge sen, bara väller över en igen.
En så himla bekant känsla.
Känslorna som väcks är sorg,, jätte stor sorg,, besvikelse,, så himla besviken och sviken.

Jag försöker att inte gå in i detta och det gör jag oftast inte heller,, men när jag hör den där låten eller ser den där personen eller platsen så väcks allt till liv och blir så verkligt igen,, då för en liten stund så lever jag där igen,, kommer ihåg hur allt var,, hur jobbigt allt var,, hur mkt jag ville bli sedd,,att nån skulle sätta stop för alla dumheter,, göradet jag själv inte var kapabel att göra,,  att nån skulle förstå att det fan inte alls var nått bra.. Frågar mig så många gånger hur ni kunde undgå att se?? Allt var ju så uppenbart!! Mitt framför näsan:S Och ändå gjorde ingen nått.. Kommer aldrig kunna förlika mig med dom som svek mig då,, dom som tom. har som sitt jobb att se till att sånt här inte går så långt..
Alkoholmissbruk sen 12-13
Narkotika missbruk sen 14
Självmordsförsök vid 15
Tungt narkotika missbruk - sprutnarkoman vid 17
Bråk med och mellan föräldrar,, 
pappa med alkoholmissbruk osv. 
Inskriven hos soc hela tiden sen 13 års ålder och ändå så har det bara kunnat pågått.

Men nu är jag där jag är idag och det är jag så himla tacksam över.
Jag är drogfri och mår för det mesta ganska bra.

Jag har många erfarenheter och har varit med om mkt och det gör mitt livrikare idag.

Nu ska jag laga mat:)

Ha en fin kväll:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (5)

Kommentarer
Postat av: Blomman

Och vet du, du ska vara SÅ stolt över dig själv. Som fixat det själv. Det visar bara hur stark du är.

Som tagit dig igenom all skit, det behövdes bara lite tid i skiten, för att sen komma upp.

Du har kommit långt, håll dig kvar där du är Emelie !

Kramar <3

2010-08-17 @ 17:29:25
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har kommit så oerhört långt och det gör mej så glad att se hur bra det går. Stolt över dej och det ska du vara över dej själv också!

Kram

2010-08-18 @ 15:35:27
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag håller me Malin..

Du ä bäst..Kram <3

2010-08-18 @ 16:24:41
Postat av: Sandra

Jo visst är det, att vissa saker får man leva med. Men bättre att leva med än att leva i?

Skönt med ro i sinnet iallafall, då har man kommit långt.



Japp, duktiga hunden! Undrar dock vad det är för grill? Tänkte hämta ut den sen :)



Japp vi måste styra upp nåt, jag har semester i september och då borde det kanske gå och få ihop nåt? Skulle ju kunna möta upp dej en dag när du slutar tidigt eller så :)

2010-08-19 @ 09:47:18
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Blomman

Bra det emelie !

Glad för din skull, så härligt att se dig så här !



haha, ja men du lär dig fort tror jag. Lek med den mkt så hittar du nog nya grejer. aha, måste man ha program t den med ? Min iphone e med tråkigt, för jag måste ha nått jävla itunes till ! Men ska försöka fixa det. Fattar inte så mkt jag heller.

Är du här i säffle nått ? Har inte fattat vart du bor ?

Kram

2010-08-19 @ 11:35:18
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: