>

Är helt slut:)

Ja verkligen,,, är verkligen super trött!!
Orkade inte skriva igår,, men tänkte att jag iaf skulle slänga in några snabba rader idag:)
det tar verkligen på krafterna att gå upp på morgonen och gå iväg till i mitt fall jobbtorget,, sen gå och träna och när man kommer hem ska man laga mat och diska och plocka,, fixa inför morgondagen osv:)

Var och tränade både igår och idag:)
Har varit på ams (med jobbtorget) idag,, var intressant,, lyssnade på en som informerade om att jobba utomlands,, hade jag varit singel så hade jag lätt dragit utomlands och jobbat:)
Finns ju hur mkt möjligheter som helst:)

Ska ställa mej och slänga ihop en kladdkaka nu:P
Haha sötsuget är för stort för att motstå:) Men när man är så hurtig som jag är och tränarminst 4 ggr i veckan så gör det inte så mkt:P haha:D


Vill ha några nya leggins men vill ha några anorlunda,, har redan vanliga svarta och jeans,, skulle vilja ha ett par glansiga svarta och nått mer:S













alla legginsen är från H&M,, alla kostar under 200:)


Ska mysa ner mej i soffan med min kärlek nu ♥


Ha en mysig kväll i snövädret,, tänd lite ljus och mys med dom närmaste:)
Det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: