>

Men gud!

Vad jag är slarvig på att skriva nu då:S
blir tydligen så emellan åt,, att man missar nån dag här och där och sen är man jätte duktig ett tag och skriver tom 2 inlägg per dag:)
Jaja så är det,, ibland måste man ägna tid åt livet också:D

Har varit gör sliten i 2 dagar nu,, så har faktiskt inte gjort så himla mkt,, inte emr än dom där måstena som finns varje dag:)

Mickes dotter är här,, hon kom idag och ska vara här tills nästa lördag.
Och evelina(min minsta lillasyster) kommer hit imorn och ska stanna här i några dagar:)
Ska på badhuset i kstad på måndag:)
Sen är ju inte jag ledig föräns på fredag. så då får dom klara sej utan mej:)




Från H&M ,, gillar denna starkt!


H&M ballerina,, mkt söta:)


H&M mocka,, mkt fina:)


Vet inte om jag skulle använda den själv,,men den är liksom ful fin, gillar den..tror jag:)H&M 99 kr!!


H&M kostar typ bara 199 kr:) fina:)

Är väldigt sugen på att shoppa!! Skulle vilja ha en massa nya kläder  och skor,, nya väskor och smycken,, hehe det är inte lite man vill ha jämt:/


Ska lägga mej i sängen nu snart,, är trött!!
sitter spänt och väntar på att det ska bli ändring och möbleras om:S
Vill inte det!!!!!

ha en mysig kväll:)
Det hoppas jag att jag får...

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: