>

Är torsk på mafia :S

Well well så sant som det står, kan inte sluta spela det spelet, är inne och grejar med det minst 2 ggr om dagen :s

Har inte gjort nått speciellt men ja dock ändå så har det varit en lugn och skön söndag tillsammans med min älskade sötnos:)

vad har vki gjort idag då??

Städat hela huset.
Grejat iordning lite mer.
Tagit en promenad.
Lagat och käkat mat.
Spelat gutar hero.
Nördat framför datorn.
Tvättat 3 maskiner tvätt..


Kollar på En annan del av köping nu, tycker tobbe är rolig:) hehe

Just det ja:) såg på Twilight(den första filmen) igår, har total dissat den filmen för att det har avrit sån himla hysteri om den,, men se på fan den var ju jätte bra ju! en av dom bättre filmerna jag sett på ett tag:) Ska fixa Twilight  New moon väldigt snart:)

Om ni inte har sett den här filmen så GÖR DET!


Vet inte om jag har så mkt mer att rapportera om:)
Längtar tills imorn , ska bli jävligt skönt att få träna:)


Ha en fin kväll:)
det ska jag:)


Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: