>

god kväll:)

Jepp blev en kvällblogg också:)

dagen har ´varit bra:)

Och träningen gick super bra,, men gissar på att jag kommer ha träningsvärk imorn:)
Längtar redan tills onsdag och få träna igen:)

Var inne på wíllys en snabbis innan vi åkte hem också, handlade mjölk och ost.. intressant info:P

Vill ha en ny parfym! helst denna!


Har haft den förut,, enligt mej så är detta den goaste parfymen som finns!!
Älskar den!!!


Ska ta kvällen nu,, lägga sej och mysa med micke,,ska se på film: Hard wire,, vet ej vad det är för nått,, men blir säkert bra:)


Ha en bra fortsatt kväll och natt!
det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den parfymen fanns med på rea på affections,120:- för ett helt paket har jag för mej. :)

2010-01-12 @ 20:03:51
URL: http://mesandra.blogg,se
Postat av: Mli

Va¨,, gjorde den??

jag älskar den parfymen:) ska gå dit och kolla om de finns kvar tack för tippset:)

Kraam

2010-01-13 @ 10:35:36
URL: : http://mesandra.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: