>

Titta vad jag fick av min sötnos idag:D

Ja!! fick ett par victoria beckham jeans och en Dolce&Gabbana klänning:)
Snällt va:D

Victoria Beckham jeans:)



Loggan(lite suddig)

D&G klänningen:)


Loggan(också suddig)

Jaja super nöjd är jag iaf!!! TACK älskling!!


Tog med datorn upp till sängen förut och tittade på film,, Torkel i knipa,, hehe sjuk film men bra:)
Var mysigt att krypa ner under täcket med sötaste också:)


Annars vad gjort idag?? Tvättat 2 maskiner.
Var i K-stad och stor handlade mat förut,, så nu är kyl,frys och skafferi fyllt:)
Känns jätte skönt:)


Min kvällsmat,, käkade innan jag satte mej här:)


Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv med micke,, family guy är ju på 6an:)

Ha en fin kväll + natt!!
det ska jag ha:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: