>

Brrr 11 grader:/



Ja det är verkligen göör kallt ute ju!!
11 grader stod de på termometern:/
Måste ha jacka på sig om man ska ut nu:/
Usch,, jag vill faktisk ha sommar:)

Jag och Micke skulle ju gått ut och käkat idag,,
fast så är det hamndagar och rix fm festival i stan så hmm nja vi la det på hyllan denna heljen.
Har faktiskt ingen lust att gå ut och käka i stan när det är storfest överallt.
Speciellt inte som vi tänkte ta en öl till också.
Så det blir att laga tre rätters hemma istället:)
Och inte mig emot för jag tycker om att laga mat:)


Kvällens Meny.

Förrätt.
Ädelostcreme och baguette

Huvudrätt.
Oxfile med Ugnsbakad fetaostpotatis och kanske en rosépeppar sås.

Efterrätt.
Cheesecake med citronsmak.



Detta avnjuts tillsammans med min älskling,, fint dukat och med levande ljus:)
Underbart, ska bli såå mysigt:)


Kan lägga ut bilder och lite recept någon dag:)
Brukar ju tyvärr inte ha tid att blogga på heljen:/
Men annars gör jag det på måndag:)


Ska käka frulle nu:)

Ha en bra dag i kylan:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uh jag dom är alldeles bedårande, skulle dom inte bli större än så skulle jag ha hundra!! haha



Nope du är inte ute och cyklar, alla 47 böckerna har jag läst :)



Mysigt med 3 rätters och grejer, lät inte alls fel! Här är det jobbhelg som gäller medans herrn ska ut på galej. :)

2010-07-23 @ 09:56:20
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: corre

VA, 11 grader? skicka hit lite kyla, jag dör här längst nere i skåne är det dövarmt, fy fan! avundsjuk nästan haha :D



ja men det blev fint :) man behöver inte göra det så komplicerat för att det ska bli fint egentligen :)

2010-07-23 @ 14:33:32
URL: http://corrrre.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är viktigt med du o jag tid, hoppas eran middag blev precis som tänkt :)



2010-07-24 @ 22:27:54
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig idag? =)

2010-07-26 @ 12:15:33
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: