>

En härlig dag på står på menyn idag=)



Ja det hoppas och tror jag:)

Ska packa badväskan och åka ut till bomsta och sola och nja nej kanske inte bada men sola iaf:)
Var på skutberget hela dagen igår:)
Badade inte,,micke och levina badade jag tycker det är helt knas att stå och frysa som en idiot innan man kommer ner i det iskalla vattnet sen frysa som bara den när man kommer upp och ja bara frysa, frysa och frys:)
Så nej tack jag står hest över och njuter av värmen i solen istället:)


Ska ta lite bilder från våran nbya lght nån dag:)
Fast får bli typ till veckan när jag har lite mer tid:)

Har ett getingbo på altanen:/
Vi har "slått" ner det 2 ggr, men det är helt omöjligt att få bort dom.
Även fast boet är i stort sett borta så bara fortsätter dom att bygga som galningar:/
Så nu blir det bara till att köpa insektsspray,, tyvärr:/
Hade jätte dåligt samvete när vi slog ned boen men kan ju inte ha dom kvar för dom börjar bli jobbiga:/


Nej tack och hej säger jag nu:)

Ha en härlig dag alla:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mäh har du gått och blivit badkruka? ;) Nu ska dock inte jag vara så kaxig för minsann bada jag bara bena när jag och brorsan var iväg i helgen så. Men annat var det när vi var små :)

2010-07-06 @ 11:21:16
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha det är annat det än första maj dopp på stampen eller att cykla till kalven och bada när det regnar ;)

Alltså jag sökte recept på tasteline, första bästa som kom upp :)

Det såg heller inte ut som kalops men med lite soja i fick det någorlunda rätt färg. Men det smakade som kalops och var riktigt gott :)



http://www.tasteline.com/Recept/kalops

2010-07-07 @ 08:57:20
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: