>

Kul tycker jag:)



Börjar få fler och fler läsare på min blogg och det känns faktiskt kul:)


Igår var det äntligen sommar värme ute igen efter typ 1 vecka med 11-15° och regn.
Var så skönt att bara ta på sig klänningen,, fina sandaler och sen dra ner till stan,, utan jacka och utan paraply ,, slippa frysa och bli genomblöt:)
Fast idag ser det ganska tråkigt ut ute:/ Var ingen vidare värme:/
Hoppas det blir varmare under dagen.


Olika dagar och olika humör,, har kläder,smycken,skor osv som jag inte alls gillar ena dagen och sen nästa dag så älskar jag de:)
Då tycker jag att det är jätte fint,sött,,snyggt osv:)
Har ett halsband som jag inte alls gillar fast gillar det ändå liksom:)

Är det så här för er med?


Köpt på Ur&Penn tror jag:S
Gillar det jätte mkt just för tillfället:)


Nej nu ska jag avsluta detta tråkiga inlägg:/
Har tyvärr inte så mkt mer tid nu,,
ska iväg och "provpraktisera" hela dagen.
Har fan ingen lust alltså,, vem fan vill jobba gratis!?!?!?
Det borde man inte få göra,, jobbar man så ska man få lön för mödan!
I ALLA FALL OCH SITUATIONER!!


Ha en fin dag kära läsare:)


Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: