>

Lite av varje=)



Ja det har varit en bra helg=)

Fredagen var bara lugn,, käkade god mat,, fläskfilé & potatisgrattäng,, och bara myste=)

I lördags morse åkte jag och älskling in till Kstad=)
Regnade ju hela dagen så blev film och pizza:P
Och på kvällen så gick vi ju på bio,, Shrek nu och för alltid =)
Den var jätte bra,, tycker man om sånna filmer och
gillar de andra shrek filmerna så gillar man den här!
Den var i 3D också,, så har provat det nu och ja det var väll ganska kul=)
Fast skulle inte vilja att alla filmer och program var i 3D för man blev ganska ansträngd i ögonen
och så höll de i sig ett bra tag efter.
Men +++++ får den av mig!


Söndagen var en ganska effektiv dag.
Kom hem från kstad ganska tidigt typ vid halv tolv.
Grejade ute i trädgården i några timmar,, tvättade,, var ute på en inlines tur och ja vad gjorde vi mer!?
Var i farten hela dagen iaf:)




3D glasögonen,, hur fula som helst!!




Ska ta chansen och träna idag när det är sånt dåligt väder ute( kallt och molningt)!
Har inte blivit mkt tränat de senatse veckorna,, fast det har varit för varmt för det.
Och faktiskt så är det bara sommar 3 månader om året och då måste man få passa på att ta vara på de dagar som är fina som man kan ligga på stranden och njuta:)
Träna kan jag ju göra när jag vill:)


Ha en bra dag!


Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja kamera måste man verkligen ha! Men vet inte om jag ska köpa nu eller vänta lite. Har spanat in 2 olika på halens, bra att beställa där för då tar jag faktura och betalar på 2 ggr :)



Gjorde du några fynd på HM? :)

2010-07-19 @ 18:57:37
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Då får jag nog absolut slå till på den, med den fick man ju uppladdningsbara batterier med vilket är ett ganska stort +. Nu är bara frågan när jag ska köpa, vill in te ens egentligen för gillade den jag hade men så är det ju alltid. Gillade min förra mobil också men den tappa jag i en färgburk och fick impulsköpa en jag inte tycker om för det fanns inga bra dagen innan julafton..



Gött och göra fynd, skulle verkligen jag med behöva göra för garderoben krymper!!! Haha! Men har fått mej lite nya tröjor änsålänge iaf, men behöver ju mer än så..

2010-07-20 @ 09:51:40
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: