>

new pics from my apartment



Ja sa ju att jag skulle lägga ut lite bilder från nya lyan:)
Och här kommer några,, är inte helt i ordning än,, men så har vi bara bott här i ca 1 vecka också så det gööör inget,, det får vara så då:)

Badrum

Hallen uppe.

Vårat,mitt och mickes, GRÖNA sovrum

Altanen:)

Hallen nere,, helt överbelarmad med kläder och skor:P

Köket:) absolut inte färdig grejat:)

Tv-rummet,, också inte helt klart:) 

Nya lghtn i stora drag:)


Ska äta frukost nu och sen packa badkläder och lite fika:)
Är helt klarblå himmel och STOR sol, så det blir stekar dag på stranden hela dagen,, LOVELY!!


Ha en fin dag alla:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den jag gjorde såg lite vattnig ut men var tjock och välsmakande, och som sagt med sojan så fick den bra färg så kan rekomendera det receptet. Enkelt var det också, alla andra jag kolla skulle man ha massa icke kalops aktigt i. Typ kidney bönor.



Ja idag blir det nog toppen väder, vilket jag är sur för!!! Har varit ledig i fyra dagar, 3 har varit kassa i vädret och nu idag ska jag börja jobba igen. Suck. Men glad för alla andras skull som får sola och bada :)



Fin lägenheten ser ut att va, härligt med altan!! :)

2010-07-07 @ 09:17:46
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: