>

This is my favourites=)



Yes this is mina favorit parfymer som finns i mitt skåp=)



1. CK In2u POP
2. CK In2u HEAT
3. Dolce & Gabbana Light Blue
4. Kate Moss Kate
5. Naomi Campbell Edt.
6. The body shop vanilla 
7. Mexx xx wild



Rekomenderar starkt alla dessa parfymer! =)

Måste inskaffa mig nån ny nu snart,, skulle vilja ha en Ed Hardy.
Får kankse bli det nån gång=)

Var inne på H&M igår en sväng,, och dom har ju REA=)
Fanns massa fint som bara kosta mellan 50-100 kr!!
Verkligen en chans att fynda nya tillskott till garderoben!!
Ska dit en sväng idag tänkte jag,, kolla om jag ser nått fint :)


Have a nice day everybody!

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: