>

Vad står på menyn idag då?



Hmm,, ja det är fredag.
Och det är skit kasst väder ute:/ Så himla tråkigt...
Men ska inte göra nått speciellt idag.
Blir väll film och nått gott att käka:P
Får bli en "mys med älskling dag+kväll":)
Inte helt fel det heller:)

Har lite nya filmer att se på också så det går nog att överleva:)
Hehe:)
Ska tvinga Micke att se på SATC 2 med mig :)
Vill så gärna se den,, fast den har fått väldigt dålig kritik,,
fast det där ska man inte lyssna på allt för mkt.
Har sett många bra filmer som blivit totalsågade av kritikerna.

Vad ska ni hitta på en fredag som denna?



Jag och micke har laggt till med en jätte dum ovana,,
vi fikar varje dag när vi kommer hem från jobbet.
Köpte nån ny kaka igår som var jätte god:P

halley heter dom och är, milk chocolate covered sandwich biscuit filled with mallow:)
milk chocolate covered sandwich biscuit filled with mallow
Och så här ser dom ut:P
Goda kan jag lova:)


dagens favorit.

Prada väska,, lite mindre med "axelrem"
Gillar den jätte mkt,, fast tog ett tag att bli kär i den:) :)
Men nu släpper jag den aldrig;)


Nej nu har jag inte tid att sitta här mer.
Ska och jobba på det där j'''la gökboet..
Hoppas på en bättre dag idag:)

Hoppas alla får en fin dag trots vädret:)


MLi♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är helt tokigt hur fort det går, en alldeles liten mini människa redan ju.



Okej okej, hoppas du får komma till köket då! :) Tråkigt att behöva störa sej på folk om man egentligen kan slippa dom..

2010-07-30 @ 10:52:37
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: