>

Jag var faktiskt ganska smart idag:)


Ja det var jag faktiskt:)

Eftersom jag ändå går upp när micke går upp vid 06.00,,fast jag bara går hemma,, så var jag så himla smart så jag åkte in till stan vid åtta imorse och tränade och gjorde alla ärenden jag skulle:)

Sen skynda jag mig hem,, på med bikinin och sen ut på altanen.

Spraya/tvätta mina blommor där ute först,, lite nytta får man ju göranär man bara går hemma.
Sen har det varit sola som gäller,, fick väll lite färg,, men det värsta är ju att det-jag blir rastlös ganska fort,, även fast jag började läsa en ny bok så ja tröttnade jag mkt fortare än vad jag skulle ha önskat:/


Men men det kommer väll fler dagar,, hoppas jag:)

Det har verkligen varit sommar ute idag:)
Varmt och skönt,, och blåser nästan inte heller:)
Helt underbart:)

Hoppas bara det INTE blir åska,, det har de blivit nästa alla andra dagar det varit lite varamre:/

Men nej jag tror nog att vi slipper det idag:)


Har inte fått nån praktik än,, men ska till jobbcenter vid 11.00 imorn,, så får vi se vad det blir..


Ska spela wii sen när sötnos kommer hem:)
Har beställt ett nytt spel-DJ Hero,, som micke hämtar ut på vägen hem,, ska bli spännande att prova,, hehe:)



Ha en fortsatt fin em/kväll:)
Det ska jag se till att ha:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: